Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Herstellerkennzeichnung
Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Autorenporträt
David Ireland is Lecturer in music psychology at the University of Leeds, UK. He has previously published on incongruent film music in the interdisciplinary Constructing Crime collection (2012), as well as The Soundtrack and Music and the Moving Image journals.
Inhaltsangabe
1. Introduction.- Part I: Identifying Incongruence.- 2. Interrogating (In)congruence: The Incongruent Perspective.- 3. Identifying (In)congruence.- Part II: Interpreting Incongruence.- 4. Introduction to Part II.- 5. Intradomain Incongruence in the Opening Battle Sequence From Gladiator.- 6. Mozart, Harmonicas, and Aesthetic Incongruence in The Shawshank Redemption.- 7. Jazz, Kazoos, and Conceptual Incongruence in The Informant!.- 8. Duran Duran and Semantic Incongruence in L4yer Cake.- 9. Conclusions.
1. Introduction.- Part I: Identifying Incongruence.- 2. Interrogating (In)congruence: The Incongruent Perspective.- 3. Identifying (In)congruence.- Part II: Interpreting Incongruence.- 4. Introduction to Part II.- 5. Intradomain Incongruence in the Opening Battle Sequence From Gladiator.- 6. Mozart, Harmonicas, and Aesthetic Incongruence in The Shawshank Redemption.- 7. Jazz, Kazoos, and Conceptual Incongruence in The Informant!.- 8. Duran Duran and Semantic Incongruence in L4yer Cake.- 9. Conclusions.
Es gelten unsere Allgemeinen Geschäftsbedingungen: www.buecher.de/agb
Impressum
www.buecher.de ist ein Internetauftritt der buecher.de internetstores GmbH
Geschäftsführung: Monica Sawhney | Roland Kölbl | Günter Hilger
Sitz der Gesellschaft: Batheyer Straße 115 - 117, 58099 Hagen
Postanschrift: Bürgermeister-Wegele-Str. 12, 86167 Augsburg
Amtsgericht Hagen HRB 13257
Steuernummer: 321/5800/1497
USt-IdNr: DE450055826