Marcy P. Driscoll
Psychology of Learning for Instruction (eBook, PDF)
Pearson New International Edition
36,95 €
36,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
18 °P sammeln
36,95 €
Als Download kaufen
36,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
18 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
36,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Alle Infos zum eBook verschenken
18 °P sammeln
Marcy P. Driscoll
Psychology of Learning for Instruction (eBook, PDF)
Pearson New International Edition
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung

Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.

Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Psychology of Learning for Instruction
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 4.24MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
Metacognition in Learning and Instruction (eBook, PDF)72,95 €
Cognitive Psychology and Instruction (eBook, PDF)72,95 €
Toward the Practice of theory-based Instruction (eBook, PDF)48,95 €
David H. JonassenHandbook of Individual Differences, Learning, and Instruction (eBook, PDF)103,95 €
Computer Assisted Instruction and Intelligent Tutoring Systems (eBook, PDF)43,95 €
Cognitive Science Foundations of Instruction (eBook, PDF)33,95 €
Dale H. SchunkMotivation in Education: Theory, Research, and Applications (eBook, PDF)36,95 €-
-
-
Psychology of Learning for Instruction
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Pearson HigherEducation
- Seitenzahl: 472
- Altersempfehlung: ab 18 Jahre
- Erscheinungstermin: 3. Oktober 2013
- Englisch
- ISBN-13: 9781292052694
- Artikelnr.: 41939993
- Verlag: Pearson HigherEducation
- Seitenzahl: 472
- Altersempfehlung: ab 18 Jahre
- Erscheinungstermin: 3. Oktober 2013
- Englisch
- ISBN-13: 9781292052694
- Artikelnr.: 41939993
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
I. INTRODUCTION.
1. Introduction to Theories of Learning and Instruction.
II. LEARNING AND BEHAVIOR.
2. Radical Behaviorism.
III. LEARNING AND COGNITION.
3. Cognitive Information Processing.
4. Meaningful Learning and Schema Theory.
5. Situated Learning.
IV. LEARNING AND DEVELOPMENT.
6. Cognitive and Knowledge Development.
7. Interactional Theories of Cognitive Development.
V. LEARNING AND BIOLOGY.
8. Biological Bases of Learning and Memory.
VI. LEARNING AND MOTIVATION.
9. Motivation and Self-Regulation in Learning.
VII. LEARNING AND INSTRUCTION.
10. Gagne's Theory of Instruction.
11. Constructivism.
VIII. EPILOGUE.
12. Toward a Personal Theory of Learning and Instruction.
1. Introduction to Theories of Learning and Instruction.
II. LEARNING AND BEHAVIOR.
2. Radical Behaviorism.
III. LEARNING AND COGNITION.
3. Cognitive Information Processing.
4. Meaningful Learning and Schema Theory.
5. Situated Learning.
IV. LEARNING AND DEVELOPMENT.
6. Cognitive and Knowledge Development.
7. Interactional Theories of Cognitive Development.
V. LEARNING AND BIOLOGY.
8. Biological Bases of Learning and Memory.
VI. LEARNING AND MOTIVATION.
9. Motivation and Self-Regulation in Learning.
VII. LEARNING AND INSTRUCTION.
10. Gagne's Theory of Instruction.
11. Constructivism.
VIII. EPILOGUE.
12. Toward a Personal Theory of Learning and Instruction.
I. INTRODUCTION.
1. Introduction to Theories of Learning and Instruction.
II. LEARNING AND BEHAVIOR.
2. Radical Behaviorism.
III. LEARNING AND COGNITION.
3. Cognitive Information Processing.
4. Meaningful Learning and Schema Theory.
5. Situated Learning.
IV. LEARNING AND DEVELOPMENT.
6. Cognitive and Knowledge Development.
7. Interactional Theories of Cognitive Development.
V. LEARNING AND BIOLOGY.
8. Biological Bases of Learning and Memory.
VI. LEARNING AND MOTIVATION.
9. Motivation and Self-Regulation in Learning.
VII. LEARNING AND INSTRUCTION.
10. Gagne's Theory of Instruction.
11. Constructivism.
VIII. EPILOGUE.
12. Toward a Personal Theory of Learning and Instruction.
1. Introduction to Theories of Learning and Instruction.
II. LEARNING AND BEHAVIOR.
2. Radical Behaviorism.
III. LEARNING AND COGNITION.
3. Cognitive Information Processing.
4. Meaningful Learning and Schema Theory.
5. Situated Learning.
IV. LEARNING AND DEVELOPMENT.
6. Cognitive and Knowledge Development.
7. Interactional Theories of Cognitive Development.
V. LEARNING AND BIOLOGY.
8. Biological Bases of Learning and Memory.
VI. LEARNING AND MOTIVATION.
9. Motivation and Self-Regulation in Learning.
VII. LEARNING AND INSTRUCTION.
10. Gagne's Theory of Instruction.
11. Constructivism.
VIII. EPILOGUE.
12. Toward a Personal Theory of Learning and Instruction.







