
Gebundenes Buch
A Marketer's Guide to Decoding Consumer Preference through Data Analytics
2. Aufl.
1. Juni 2025
Palgrave Macmillan / Prosper Publishing / Springer Nature Switzerland / Springer, Berlin
978-3-031-86345-5
| eBook, PDF | 32,95 € |

Broschiertes Buch
Solidarity and Sustainability
Softcover reprint of the original 1st ed. 2018
1. September 2018
Binzagr Institute for Sustainable Prosperity / Palgrave Macmillan / Springer International Publishin
978-3-319-88229-1
Broschiertes Buch
Realizing Keynes's Labor Standard
Softcover reprint of the original 1st ed. 2017
3. Mai 2018
Binzagr Institute for Sustainable Prosperity / Palgrave Macmillan / Springer International Publishin
978-3-319-83522-8
Gebundenes Buch
Solidarity and Sustainability
1st ed. 2018
14. Dezember 2017
Binzagr Institute for Sustainable Prosperity / Palgrave Macmillan / Springer International Publishin
978-3-319-66375-3
| eBook, PDF | 104,95 € |
Gebundenes Buch
Realizing Keynes's Labor Standard
1st ed. 2017
6. Februar 2017
Binzagr Institute for Sustainable Prosperity / Palgrave Macmillan / Springer International Publishin
978-3-319-46441-1
| eBook, PDF | 112,95 € |
Broschiertes Buch
2025 edition
22. Dezember 2025
Christopher Publishing House, Boston, MA / Palgrave Macmillan / Springer Nature Switzerland / Spring
978-3-031-74604-8
| eBook, PDF | 36,95 € |
Gebundenes Buch
2. Aufl.
12. Januar 2026
Palgrave Macmillan / Springer International Publishing / Springer Nature Switzerland / Springer, Ber
89537168,978-3-032-03030-6
Gebundenes Buch
New Theoretical Perspectives
2. Aufl.
22. Oktober 2025
Palgrave Macmillan / Springer International Publishing / Springer Nature Switzerland / Springer, Ber
89552952,978-3-032-03103-7
| eBook, PDF | 32,95 € |
Gebundenes Buch
Using Strategic Analysis and Foresight to Support Policymaking
4. Juli 2025
Palgrave Macmillan / Papazisis Publishing House / Springer Nature Switzerland / Springer, Berlin
978-3-031-86436-0
| eBook, PDF | 96,95 € |
Gebundenes Buch
Economic Transformation and Government Regulation
2. Aufl.
24. Oktober 2025
Palgrave Macmillan / Springer International Publishing / Springer Nature Switzerland / Springer, Ber
89565294,978-3-032-02826-6
| Broschiertes Buch | 91,99 € | |
| Gebundenes Buch | ab 91,99 € | |
| eBook, PDF | ab 104,95 € |
Gebundenes Buch
Analyzing Consumer Behavior to Drive Managerial Decision Making
2. Aufl.
2. Oktober 2025
Palgrave Macmillan / Springer International Publishing / Springer Nature Switzerland / Springer, Ber
978-3-031-95920-2
| eBook, PDF | 120,95 € |
Gebundenes Buch
How Thinking in 3D Can Help Resolve Complexity, Uncertainty, and Ambiguity
2. Aufl.
10. Juni 2025
Palgrave Macmillan / Springer International Publishing / Springer Nature Switzerland / Springer, Ber
978-3-031-90561-2
| eBook, PDF | 24,95 € |
Gebundenes Buch
2025 edition
13. Januar 2026
Baihua Literature and Art Publishing House / Palgrave Macmillan / Springer Nature Singapore / Spring
978-981-96-0289-6
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