46,99 €
inkl. MwSt.
Versandkostenfrei*
Versandfertig in 6-10 Tagen
payback
23 °P sammeln
  • Broschiertes Buch

The present study, entitled, "Meta-Analysis of Studies on the Obstacles in Using Educational Technology in the Education Systems of Iran", purported to arrive at a conclusion from all the findings of different studies on obstacles in using Educational Technology in education systems of Iran. It is a quantitative review study using Howitt and Cramer's meta-analysis (2000) approach. This research intends to arrive at a conclusion from the results of these studies through meta- analysis.

Produktbeschreibung
The present study, entitled, "Meta-Analysis of Studies on the Obstacles in Using Educational Technology in the Education Systems of Iran", purported to arrive at a conclusion from all the findings of different studies on obstacles in using Educational Technology in education systems of Iran. It is a quantitative review study using Howitt and Cramer's meta-analysis (2000) approach. This research intends to arrive at a conclusion from the results of these studies through meta- analysis.
Autorenporträt
Marzieh Ghobadipour hat einen Doktortitel in Bildungstechnologie und arbeitet derzeit als Dozentin an der Universität Farhangian und im Bildungsministerium. Sie hat zahlreiche Artikel in der Bildungsbranche und anderen Bereichen veröffentlicht. Arash Tofangsaz, Master in Buchhaltung. Er arbeitet bei der Shahr Bank. Er hat viele Artikel im Bereich Rechnungswesen veröffentlicht.