18,95 €
inkl. MwSt.
Versandkostenfrei*
Versandfertig in 1-2 Wochen
payback
0 °P sammeln
  • Broschiertes Buch

Essay from the year 2019 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, , language: English, abstract: This essay examines the principles and requirements of succesfull strategic marketing on a broader level. Within this context, special emphasis is put on understanding customer behaviour and developing an implementable strategic marketing plan. In order to so, five strategic key targets are singled out and explained thereotically. In a second step, follwing this explanation, an exemplary marketing plan for Tesco PLC is created, based on the criteria established earlier.…mehr

Produktbeschreibung
Essay from the year 2019 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, , language: English, abstract: This essay examines the principles and requirements of succesfull strategic marketing on a broader level. Within this context, special emphasis is put on understanding customer behaviour and developing an implementable strategic marketing plan. In order to so, five strategic key targets are singled out and explained thereotically. In a second step, follwing this explanation, an exemplary marketing plan for Tesco PLC is created, based on the criteria established earlier.
Autorenporträt
Markus Giesecke wurde am 15. April 1979 in Regensburg geboren und ist seit 2011 als freiberuflicher Übersetzer und Dolmetscher für die Sprachen Deutsch, Englisch und Spanisch tätig. Für die englische Sprache ist er als Übersetzer vor dem Landgericht Regensburg öffentlich bestellt und allgemein vereidigt. Der Schwerpunkt seiner Tätigkeit liegt auf der Übersetzung und Beglaubigung von Urkunden, Zeugnissen, rechtlichen Dokumenten, Gerichtsurteilen, Jahresabschlüssen etc.