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This book is highlighting the role of the media in communicating food and nutritional information to media consumers. Health communicators are involved in communicating and disseminating food and nutritional information to their media consumers. The book empowers health communicators in taking the front role in promoting healthy eating practices. It covers topics on food advertisement, brain health foods and how the media influence on weight loss and obesity matters.

Produktbeschreibung
This book is highlighting the role of the media in communicating food and nutritional information to media consumers. Health communicators are involved in communicating and disseminating food and nutritional information to their media consumers. The book empowers health communicators in taking the front role in promoting healthy eating practices. It covers topics on food advertisement, brain health foods and how the media influence on weight loss and obesity matters.
Autorenporträt
Naomi Warigia Kahiga ist die Autorin dieses Buches. Sie verfügt über umfangreiche Kenntnisse und Erfahrungen im Bereich der Kommunikation. Ihre Leidenschaft gilt auch der Kommunikation über Lebensmittel und Ernährungsthemen. Sie hat einen Master of Arts in Kommunikation und promoviert derzeit in Massenkommunikation. Ihr Studium befasste sich mit Gesundheitskommunikation mit dem Schwerpunkt Medien und Ernährung.