Massimiliano Bonacchi, Paolo Perego
Customer Accounting (eBook, PDF)
Creating Value with Customer Analytics
52,95 €
52,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
26 °P sammeln
52,95 €
Als Download kaufen
52,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
26 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
52,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Alle Infos zum eBook verschenken
26 °P sammeln
Massimiliano Bonacchi, Paolo Perego
Customer Accounting (eBook, PDF)
Creating Value with Customer Analytics
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung

Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.

Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 2.81MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
Recent Developments in Data Science and Business Analytics (eBook, PDF)112,95 €
Dietmar SchönPlanung und Reporting im BI-gestützten Controlling (eBook, PDF)54,99 €
Dietmar SchönPlanung und Reporting im BI-gestützten Controlling (eBook, PDF)66,99 €
Christian LangmannDigitalisierung im Controlling (eBook, PDF)4,99 €
Advances in Service Science (eBook, PDF)112,95 €
Die Digitalisierung der Controlling-Funktion (eBook, PDF)39,99 €
Andreas VorndranBig Data und Advanced Analytics im Controlling (eBook, PDF)62,99 €-
-
-
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Springer International Publishing
- Seitenzahl: 87
- Erscheinungstermin: 4. November 2018
- Englisch
- ISBN-13: 9783030019716
- Artikelnr.: 54496972
- Verlag: Springer International Publishing
- Seitenzahl: 87
- Erscheinungstermin: 4. November 2018
- Englisch
- ISBN-13: 9783030019716
- Artikelnr.: 54496972
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Massimiliano Bonacchi is Full Professor in Accounting at the Free University of Bozen-Bolzano in Italy. He graduated and received his Ph.D. from the University of Florence (I). He has been a visiting professor at NYU Stern School of Business and Baruch College CUNY (USA). His research interests include financial reporting and disclosure, financial statement analysis, managerial accounting, and corporate social responsibility. He has published in various international peer-reviewed journals, including Contemporary Accounting Review, Business Strategy and the Environment, and Management Accounting Quarterly.
Paolo Perego is Associate Professor in Accounting at the Free University of Bozen-Bolzano in Italy. He is a graduate of Bocconi University (I) and EPFL (CH), and he received his Ph.D. at Radboud University Nijmegen (NL). He is visiting faculty at the Rotterdam School of Management, Erasmus University (NL), where he hasbeen Associate Professor. His research and teaching interests include managerial accounting, performance measurement systems, sustainability accounting, and Integrated Reporting. He has published in several international peer-reviewed journals, including Accounting, Organizations and Society, Journal of Management Studies, European Accounting Review, Journal of Accounting and Public Policy and Management Accounting Quarterly.
1 Introduction.- 2 Customer analytics: definitions, measurement and models.- 3 Customer analytics for internal decision-making and control.- 4 Customer Equity for external reporting and valuation.- 5 Conclusions and trends to look forward.
1 Introduction.- 2 Customer analytics: definitions, measurement and models.- 3 Customer analytics for internal decision-making and control.- 4 Customer Equity for external reporting and valuation.- 5 Conclusions and trends to look forward.







