41,95 €
41,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 28.02.25
payback
21 °P sammeln
41,95 €
41,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 28.02.25

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
21 °P sammeln
Als Download kaufen
41,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 28.02.25
payback
21 °P sammeln
Jetzt verschenken
41,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 28.02.25

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
21 °P sammeln

Unser Service für Vorbesteller - Ihr Vorteil ohne Risiko:
Sollten wir den Preis dieses Artikels vor dem Erscheinungsdatum senken, werden wir Ihnen den Artikel bei der Auslieferung automatisch zum günstigeren Preis berechnen.
  • Format: ePub

Drawing on a rich ethnographic study of three primary classrooms, this book reopens a critical inquiry into ability-grouped reading that has been quiet since the 1990s, when guided reading in literacy education became established practice in the UK and the US.

  • Geräte: eReader
  • mit Kopierschutz
  • eBook Hilfe
  • Größe: 2.7MB
Produktbeschreibung
Drawing on a rich ethnographic study of three primary classrooms, this book reopens a critical inquiry into ability-grouped reading that has been quiet since the 1990s, when guided reading in literacy education became established practice in the UK and the US.


Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.

Autorenporträt
Jess Anderson is a post-doctoral fellow in the Faculty of Social Sciences at the University of Stirling. A primary teacher and teacher educator for many years, she brings a practitioner lens as well as theoretical and research perspectives to issues of social equity and inequity in primary school literacies.