This book offers a comprehensive overview of the changes in foreign language teachers' cognition and practices during a four-year innovation project at a Chinese secondary school, and explores the factors that influenced the trajectory of those changes. It makes a substantial contribution to research on educational change by offering a longitudinal observation of the facts and voices in EFL settings in China; as such, the book offers a valuable resource for scholars, teacher educators, teachers, and others interested in initiating, managing and evaluating innovations in EFL classrooms. 
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Es gelten unsere Allgemeinen Geschäftsbedingungen: www.buecher.de/agb
Impressum
www.buecher.de ist ein Internetauftritt der buecher.de internetstores GmbH
		Geschäftsführung: Monica Sawhney | Roland Kölbl | Günter Hilger
		Sitz der Gesellschaft: Batheyer Straße 115 - 117, 58099 Hagen
		Postanschrift: Bürgermeister-Wegele-Str. 12, 86167 Augsburg
		Amtsgericht Hagen HRB 13257
		Steuernummer: 321/5800/1497
		USt-IdNr: DE450055826
	
Bitte wählen Sie Ihr Anliegen aus.
Rechnungen
Retourenschein anfordern
Bestellstatus
Storno








