Andrés Colubri
Processing for Android (eBook, PDF)
Create Mobile, Sensor-aware, and XR Applications Using Processing
47,95 €
47,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
24 °P sammeln
47,95 €
Als Download kaufen
47,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
24 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
47,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Alle Infos zum eBook verschenken
24 °P sammeln
Andrés Colubri
Processing for Android (eBook, PDF)
Create Mobile, Sensor-aware, and XR Applications Using Processing
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung

Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.

Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 18.67MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
Andrés ColubriProcessing for Android (eBook, PDF)43,95 €
Extended Reality Usage During COVID 19 Pandemic (eBook, PDF)112,95 €
Virtual and Augmented Reality (VR/AR) (eBook, PDF)48,95 €
Virtual und Augmented Reality (VR/AR) (eBook, PDF)28,88 €
Virtual und Augmented Reality (VR / AR) (eBook, PDF)26,96 €
Walter R. BootExtended Reality Solutions to Support Older Adults (eBook, PDF)32,95 €
Kuldeep SinghExploring the Metaverse (eBook, PDF)32,95 €-
-
-
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Apress
- Seitenzahl: 407
- Erscheinungstermin: 30. September 2023
- Englisch
- ISBN-13: 9781484295854
- Artikelnr.: 69075881
- Verlag: Apress
- Seitenzahl: 407
- Erscheinungstermin: 30. September 2023
- Englisch
- ISBN-13: 9781484295854
- Artikelnr.: 69075881
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Andrés Colubri is a core member of the Processing project, and the main developer of the OpenGL renderer, the video library, and Processing for Android. He originally studied Physics and Mathematics in Argentina and later did an MFA at the UCLA Design Media Arts program. He uses Processing as the main tool to bridge his interests in computer graphics, data visualization, and biomedical research. He is currently an assistant professor at the University of Massachusetts.
IntroductionPart I: First steps with Processing for Android.- Chapter 1: Installing the Android Mode.- Chapter 2: The Processing Language.- Chapter 3: From Sketch to App Store.- Part II: Drawing and Interaction.-
Chapter 4: Drawing Shapes, Images, and Text.- Chapter 5: Touchscreen Interaction.- Chapter 6: Live Wallpapers.- Part III: Sensors.- Chapter 7: Reading Sensor Data.- Chapter 8: Driving Graphics and Sound with Sensor Data.- Chapter 9: Geolocation.- Part IV: Wearables and Watch Faces.- Chapter 10: Wearable Devices.- Chapter 11: Visualizing Time.- Chapter 12: Visualizing Physical Activity.- Part V: 3D and Shaders.- Chapter 13: 3D in Processing.- Chapter 14: Lighting and Texturing.- Chapter 15: GLSL Shaders.- Part VI: Extended Reality: VR and AR.- Chapter 16: Basics of VR.- Chapter 17: Basics of AR.- Chapter 18: Interactive Experiences in XR.- Part VII Appendixes.- Appendix A: Gradle and Android Studio Integration.- AppendixB: Processing libraries for Android.
Chapter 4: Drawing Shapes, Images, and Text.- Chapter 5: Touchscreen Interaction.- Chapter 6: Live Wallpapers.- Part III: Sensors.- Chapter 7: Reading Sensor Data.- Chapter 8: Driving Graphics and Sound with Sensor Data.- Chapter 9: Geolocation.- Part IV: Wearables and Watch Faces.- Chapter 10: Wearable Devices.- Chapter 11: Visualizing Time.- Chapter 12: Visualizing Physical Activity.- Part V: 3D and Shaders.- Chapter 13: 3D in Processing.- Chapter 14: Lighting and Texturing.- Chapter 15: GLSL Shaders.- Part VI: Extended Reality: VR and AR.- Chapter 16: Basics of VR.- Chapter 17: Basics of AR.- Chapter 18: Interactive Experiences in XR.- Part VII Appendixes.- Appendix A: Gradle and Android Studio Integration.- AppendixB: Processing libraries for Android.
IntroductionPart I: First steps with Processing for Android.- Chapter 1: Installing the Android Mode.- Chapter 2: The Processing Language.- Chapter 3: From Sketch to App Store.- Part II: Drawing and Interaction.-
Chapter 4: Drawing Shapes, Images, and Text.- Chapter 5: Touchscreen Interaction.- Chapter 6: Live Wallpapers.- Part III: Sensors.- Chapter 7: Reading Sensor Data.- Chapter 8: Driving Graphics and Sound with Sensor Data.- Chapter 9: Geolocation.- Part IV: Wearables and Watch Faces.- Chapter 10: Wearable Devices.- Chapter 11: Visualizing Time.- Chapter 12: Visualizing Physical Activity.- Part V: 3D and Shaders.- Chapter 13: 3D in Processing.- Chapter 14: Lighting and Texturing.- Chapter 15: GLSL Shaders.- Part VI: Extended Reality: VR and AR.- Chapter 16: Basics of VR.- Chapter 17: Basics of AR.- Chapter 18: Interactive Experiences in XR.- Part VII Appendixes.- Appendix A: Gradle and Android Studio Integration.- AppendixB: Processing libraries for Android.
Chapter 4: Drawing Shapes, Images, and Text.- Chapter 5: Touchscreen Interaction.- Chapter 6: Live Wallpapers.- Part III: Sensors.- Chapter 7: Reading Sensor Data.- Chapter 8: Driving Graphics and Sound with Sensor Data.- Chapter 9: Geolocation.- Part IV: Wearables and Watch Faces.- Chapter 10: Wearable Devices.- Chapter 11: Visualizing Time.- Chapter 12: Visualizing Physical Activity.- Part V: 3D and Shaders.- Chapter 13: 3D in Processing.- Chapter 14: Lighting and Texturing.- Chapter 15: GLSL Shaders.- Part VI: Extended Reality: VR and AR.- Chapter 16: Basics of VR.- Chapter 17: Basics of AR.- Chapter 18: Interactive Experiences in XR.- Part VII Appendixes.- Appendix A: Gradle and Android Studio Integration.- AppendixB: Processing libraries for Android.







