40,95 €
40,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 10.06.25
payback
20 °P sammeln
40,95 €
40,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 10.06.25

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
20 °P sammeln
Als Download kaufen
40,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 10.06.25
payback
20 °P sammeln
Jetzt verschenken
40,95 €
inkl. MwSt.
Erscheint vor. 10.06.25

Alle Infos zum eBook verschenken
payback
20 °P sammeln

Unser Service für Vorbesteller - Ihr Vorteil ohne Risiko:
Sollten wir den Preis dieses Artikels vor dem Erscheinungsdatum senken, werden wir Ihnen den Artikel bei der Auslieferung automatisch zum günstigeren Preis berechnen.
  • Format: ePub

This book focuses on maturing design capabilities within organisations. It helps designers to spread and scale their influence to help tech organisations and consultancies to become driven by design rather than driving design. Organisations driven by design have been shown outperform those that are not.

  • Geräte: eReader
  • mit Kopierschutz
  • eBook Hilfe
  • Größe: 41.4MB
Produktbeschreibung
This book focuses on maturing design capabilities within organisations. It helps designers to spread and scale their influence to help tech organisations and consultancies to become driven by design rather than driving design. Organisations driven by design have been shown outperform those that are not.


Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.


Hinweis: Dieser Artikel kann nur an eine deutsche Lieferadresse ausgeliefert werden.
Autorenporträt
Award-winning design leader, speaker, author, and mentor Emma Carter has more than 20 years of experience driving a customer-centric approach to problems. She has led organisations and teams through the journey of taking a human-centred approach to think from the user's perspective and deliver value. Throughout her career, she has excelled at leading and nurturing teams, creating engaging digital products, visual and interactive design, branding and looking at the problem across all the customer, employee and brand touch-points to solve problems and create a personal and total brand experience.