Smart Graphics (eBook, PDF)
4th International Symposium, SG 2004, Banff, Canada, May 23-25, 2004, Proceedings
Redaktion: Butz, Andreas; Olivier, Patrick; Krüger, Antonio
40,95 €
40,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
20 °P sammeln
40,95 €
Als Download kaufen
40,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
20 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
40,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Alle Infos zum eBook verschenken
20 °P sammeln
Smart Graphics (eBook, PDF)
4th International Symposium, SG 2004, Banff, Canada, May 23-25, 2004, Proceedings
Redaktion: Butz, Andreas; Olivier, Patrick; Krüger, Antonio
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung
![](https://bilder.buecher.de/images/aktion/tolino/tolino-select-logo.png)
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
![](https://bilder.buecher.de/images/aktion/tolino/tolino-select-logo.png)
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 6.32MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
- Smart Graphics (eBook, PDF)40,95 €
- Computer Vision/Computer Graphics Collaboration Techniques (eBook, PDF)73,95 €
- Confluence of Computer Vision and Computer Graphics (eBook, PDF)40,95 €
- -40%11Axel HildebrandVon der Photographie zum 3D-Modell (eBook, PDF)33,26 €
- Motion in Games (eBook, PDF)40,95 €
- Advances in Visual Computing (eBook, PDF)40,95 €
- Andrew DuchowskiEye Tracking Methodology (eBook, PDF)73,95 €
-
-
-
Produktdetails
- Verlag: Springer Berlin Heidelberg
- Seitenzahl: 168
- Erscheinungstermin: 3. Mai 2004
- Englisch
- ISBN-13: 9783540246787
- Artikelnr.: 53099634
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Andreas Butz ist Professor für Medieninformatik an der Ludwig-Maximilians-Universität München. Neben der Grundlehre in Medieninformatik vertritt er schwerpunktmäßig das Gebiet der Mensch-Maschine-Interaktion und für seine Forschung auf diesem Gebiet erhielt er 2007 den Alcatel-Lucent Forschungspreis Technische Kommunikation .
Virtual Characters and Environments.- Animating 2D Digital Puppets with Limited Autonomy.- Non-photorealistic 3-D Facial Animation on the PDA Based on Facial Expression Recognition.- ALTERNE: Intelligent Virtual Environments for Virtual Reality Art.- Tangible and Hybrid Interfaces.- Tangible Image Query.- Implementation of ActiveCube as an Intuitive 3D Computer Interface.- Stage-Based Augmented Edutainment.- Graphical Interfaces.- Retrieving Vector Graphics Using Sketches.- Quality Metrics for 2D Scatterplot Graphics: Automatically Reducing Visual Clutter.- A View on Views.- Floating Labels: Applying Dynamic Potential Fields for Label Layout.- Poster Presentations.- Calligraphic Editor for Textile and Tile Pattern Design System.- Evaluation of User-Friendliness of a Compact Input Device with Simple Tactile Feedback.- Petri Net Model for Subjective Views in Collaborative Virtual Environments.- Smart Garden: Plant Mail and Chat Environments.- Automatic Collage Using Texture Synthesis.- A Method for Smart Graphics in the Web.- A Framework Supporting General Object Interactions for Dynamic Virtual Worlds.- The Media Lounge: a Software Platform for Streamed 3D Interactive Mixed Media.
Virtual Characters and Environments.- Animating 2D Digital Puppets with Limited Autonomy.- Non-photorealistic 3-D Facial Animation on the PDA Based on Facial Expression Recognition.- ALTERNE: Intelligent Virtual Environments for Virtual Reality Art.- Tangible and Hybrid Interfaces.- Tangible Image Query.- Implementation of ActiveCube as an Intuitive 3D Computer Interface.- Stage-Based Augmented Edutainment.- Graphical Interfaces.- Retrieving Vector Graphics Using Sketches.- Quality Metrics for 2D Scatterplot Graphics: Automatically Reducing Visual Clutter.- A View on Views.- Floating Labels: Applying Dynamic Potential Fields for Label Layout.- Poster Presentations.- Calligraphic Editor for Textile and Tile Pattern Design System.- Evaluation of User-Friendliness of a Compact Input Device with Simple Tactile Feedback.- Petri Net Model for Subjective Views in Collaborative Virtual Environments.- Smart Garden: Plant Mail and Chat Environments.- Automatic Collage Using Texture Synthesis.- A Method for Smart Graphics in the Web.- A Framework Supporting General Object Interactions for Dynamic Virtual Worlds.- The Media Lounge: a Software Platform for Streamed 3D Interactive Mixed Media.