Unser Service für Vorbesteller - Ihr Vorteil ohne Risiko: Sollten wir den Preis dieses Artikels vor dem Erscheinungsdatum senken, werden wir Ihnen den Artikel bei der Auslieferung automatisch zum günstigeren Preis berechnen.
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.
Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Social Justice Dialogues in the Classroom demonstrates how pre-service and in-service teachers can initiate and hold conversations about social justice and liberation with youth of all ages in their classrooms.
Social Justice Dialogues in the Classroom demonstrates how pre-service and in-service teachers can initiate and hold conversations about social justice and liberation with youth of all ages in their classrooms.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Autorenporträt
Jackson M. Matos is an assistant professor in the Department of Psychology and Education, and the director of middle, secondary, and the arts teacher licensure programs, at Mount Holyoke College.
Inhaltsangabe
Foreword Acknowledgements Introduction PART I: Shared Understandings Chapter One: Atrevidx Teaching and Social Justice Chapter Two: Social Justice and Language Chapter Three: Understanding the Learning Community Landscape Chapter Four: Setting the Stage for Healthy Dialogues and Engaged Spaces PART II: Having and Holding Challenging Conversations Chapter Five: We Need to Talk (about Racism): Racial Dialogues with Youth Chapter Six: Personal Pronouns, Chosen Names, and Safe(r) Spaces: Addressing Gender Chapter Seven: More than Ramps and Accommodations: Embracing Dialogues about Disability Chapter Eight: Battling the Monsters of Adult Supremacy: Dismantling Youth Oppression PART III: Shared Liberation Chapter Nine: Freedom Dreaming, Action Planning, and Co-Conspiratorship
Foreword Acknowledgements Introduction PART I: Shared Understandings Chapter One: Atrevidx Teaching and Social Justice Chapter Two: Social Justice and Language Chapter Three: Understanding the Learning Community Landscape Chapter Four: Setting the Stage for Healthy Dialogues and Engaged Spaces PART II: Having and Holding Challenging Conversations Chapter Five: We Need to Talk (about Racism): Racial Dialogues with Youth Chapter Six: Personal Pronouns, Chosen Names, and Safe(r) Spaces: Addressing Gender Chapter Seven: More than Ramps and Accommodations: Embracing Dialogues about Disability Chapter Eight: Battling the Monsters of Adult Supremacy: Dismantling Youth Oppression PART III: Shared Liberation Chapter Nine: Freedom Dreaming, Action Planning, and Co-Conspiratorship
Es gelten unsere Allgemeinen Geschäftsbedingungen: www.buecher.de/agb
Impressum
www.buecher.de ist ein Internetauftritt der buecher.de internetstores GmbH
Geschäftsführung: Monica Sawhney | Roland Kölbl | Günter Hilger
Sitz der Gesellschaft: Batheyer Straße 115 - 117, 58099 Hagen
Postanschrift: Bürgermeister-Wegele-Str. 12, 86167 Augsburg
Amtsgericht Hagen HRB 13257
Steuernummer: 321/5800/1497
USt-IdNr: DE450055826