72,95 €
72,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
36 °P sammeln
72,95 €
Als Download kaufen
72,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
36 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
72,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Alle Infos zum eBook verschenken
36 °P sammeln
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung

Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.

Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Advanced computer animation techniques for creating synthetic three-dimensional actors are described in detail by the creators of an award-winning film. The method opens new vistas in motion pictures, television and advertizing.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 12.16MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
New Trends in Computer Graphics (eBook, PDF)40,95 €
Fundamental Algorithms for Computer Graphics (eBook, PDF)40,95 €
Computer Animation and Simulation '98 (eBook, PDF)40,95 €
Advances in Computer Graphics I (eBook, PDF)40,95 €
Mark WalmsleyGraphics Programming in C++ (eBook, PDF)40,95 €
John Edgar ParkUnderstanding 3D Animation Using Maya (eBook, PDF)40,95 €
Daniel LavenderMaya Manual (eBook, PDF)40,95 €-
-
-
Advanced computer animation techniques for creating synthetic three-dimensional actors are described in detail by the creators of an award-winning film. The method opens new vistas in motion pictures, television and advertizing.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Springer Berlin Heidelberg
- Seitenzahl: 129
- Erscheinungstermin: 6. Dezember 2012
- Englisch
- ISBN-13: 9783642754531
- Artikelnr.: 53101294
- Verlag: Springer Berlin Heidelberg
- Seitenzahl: 129
- Erscheinungstermin: 6. Dezember 2012
- Englisch
- ISBN-13: 9783642754531
- Artikelnr.: 53101294
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
Advanced computer animation techniques for creating synthetic three-dimensional actors are described in detail by the creators of an award-winning film. The method opens new vistas in motion pictures, television and advertizing.
1. How to Make a Film with Synthetic Actors.- 1.1 Computer Animation and Synthetic Actors.- 1.2 The Film Rendez-vous à Montréal.- 2. Three-Dimensional Construction of Synthetic Actors.- 2.1 Planning and Preparation of Models for 3D Reconstruction.- 2.2 How to Enter the Shapes.- 2.3 Photographs.- 2.4 Object Composition.- 3. Human Prototyping.- 3.1 Local Transformations of Existing Synthetic Actors.- 3.2 Shape Interpolation Between Human Faces.- 4. Body Animation of Synthetic Actors.- 4.1 Principles of Body Animation.- 4.2 Skeleton Definition and Positioning.- 4.3 Skeleton Animation.- 5. Hand Animation, Object Grasping, and Foot Animation.- 5.1 Hand Skeleton and Surface.- 5.2 Hand Animation.- 5.3 Object Grasping and Manipulating.- 5.4 Foot Animation.- 6. Facial Animation of Synthetic Actors.- 6.1 A Three-Level Approach to Facial Animation.- 6.2 The Facial Parameters.- 6.3 The Expressions: Phonemes and Emotions.- 6.4 The Script Level.- 6.5 A Script Example from the Film Rendez-vous à Montréal.- 6.6 Interpolating Facial Parameters and Expressions Between Two Different Human Faces.- 7. Color, Reflectance, Transparency, and Texture.- 7.1 Colors.- 7.2 Reflectance.- 7.3 Transparency and Textures.- 8. Cameras, Lights, and Shadows.- 8.1 Cameras.- 8.2 Lights.- 8.3 Shadows.- 9. Choreography.- 9.1 Decors and Actors.- 9.2 Cameras and Lights.- 9.3 Camera and Light Paths.- Appendix: The HUMAN FACTORY Software.- A. 1 The Architecture of the HUMAN FACTORY System.- A.2 The DIGIT3D Program.- A.3 The SABRINA System.- A.4 The BODYJPARTS System.- A.5 The BODY_MOVTNG System.- A.6 The FACE_MOVING System.- A.7 The M3RANIM System.- A.8 The DISPLAY Program.
1. How to Make a Film with Synthetic Actors.- 1.1 Computer Animation and Synthetic Actors.- 1.2 The Film Rendez-vous à Montréal.- 2. Three-Dimensional Construction of Synthetic Actors.- 2.1 Planning and Preparation of Models for 3D Reconstruction.- 2.2 How to Enter the Shapes.- 2.3 Photographs.- 2.4 Object Composition.- 3. Human Prototyping.- 3.1 Local Transformations of Existing Synthetic Actors.- 3.2 Shape Interpolation Between Human Faces.- 4. Body Animation of Synthetic Actors.- 4.1 Principles of Body Animation.- 4.2 Skeleton Definition and Positioning.- 4.3 Skeleton Animation.- 5. Hand Animation, Object Grasping, and Foot Animation.- 5.1 Hand Skeleton and Surface.- 5.2 Hand Animation.- 5.3 Object Grasping and Manipulating.- 5.4 Foot Animation.- 6. Facial Animation of Synthetic Actors.- 6.1 A Three-Level Approach to Facial Animation.- 6.2 The Facial Parameters.- 6.3 The Expressions: Phonemes and Emotions.- 6.4 The Script Level.- 6.5 A Script Example from the Film Rendez-vous à Montréal.- 6.6 Interpolating Facial Parameters and Expressions Between Two Different Human Faces.- 7. Color, Reflectance, Transparency, and Texture.- 7.1 Colors.- 7.2 Reflectance.- 7.3 Transparency and Textures.- 8. Cameras, Lights, and Shadows.- 8.1 Cameras.- 8.2 Lights.- 8.3 Shadows.- 9. Choreography.- 9.1 Decors and Actors.- 9.2 Cameras and Lights.- 9.3 Camera and Light Paths.- Appendix: The HUMAN FACTORY Software.- A. 1 The Architecture of the HUMAN FACTORY System.- A.2 The DIGIT3D Program.- A.3 The SABRINA System.- A.4 The BODYJPARTS System.- A.5 The BODY_MOVTNG System.- A.6 The FACE_MOVING System.- A.7 The M3RANIM System.- A.8 The DISPLAY Program.







