Teacher Professional Learning (eBook, PDF)
The Singapore Perspective
Redaktion: Lee, Shu-Shing; Costes-Onishi, Pamela; Ong, Monica Woei Ling; Chia, Alexius; Chua, Bee Leng
Alle Infos zum eBook verschenken
Teacher Professional Learning (eBook, PDF)
The Singapore Perspective
Redaktion: Lee, Shu-Shing; Costes-Onishi, Pamela; Ong, Monica Woei Ling; Chia, Alexius; Chua, Bee Leng
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung

Hier können Sie sich einloggen

Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
This book provides an insider's perspective of the Singapore education system that views teacher capacity building as a key lever for quality educational experiences. It describes experiences from policy conceptualisation to practice implementations of teacher learning. This book includes international perspectives in the form of expert commentaries and critique where comparisons are made between Singapore's experiences and those of other education systems. It also describes the complexities of teacher professional learning within and across three levels: policies, partnerships, and schools,…mehr
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 8.28MB
Alfred PosamentierEffective Techniques to Motivate Mathematics Instruction (eBook, PDF)37,95 €
Stepping up Lesson Study (eBook, PDF)28,95 €
Continuing Professional Development of TESOL Practitioners (eBook, PDF)72,95 €
Workplace Learning in Teacher Education (eBook, PDF)72,95 €
Research Studies on Learning and Teaching of Mathematics (eBook, PDF)88,95 €
A Companion to Research in Teacher Education (eBook, PDF)160,95 €
Katrina ThorpeAboriginal Community-Based Educators Teaching the Teachers (eBook, PDF)120,95 €-
-
-
Together with the international scholars, this book shares the lessons learnt in Singapore to encourage policy makers, scholars, and schools to continue thinking about how teacher professional learning can be enhanced, caution against the direct transfer of practices, and describe how teacher capacity building lays the foundation for the education system to stay relevant, address challenges, and meet students' needs.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
- Produktdetails
- Verlag: Springer Nature Singapore
- Seitenzahl: 317
- Erscheinungstermin: 29. Mai 2025
- Englisch
- ISBN-13: 9789819647149
- Artikelnr.: 74305771
- Verlag: Springer Nature Singapore
- Seitenzahl: 317
- Erscheinungstermin: 29. Mai 2025
- Englisch
- ISBN-13: 9789819647149
- Artikelnr.: 74305771
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.







