72,95 €
72,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
36 °P sammeln
72,95 €
Als Download kaufen
72,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
36 °P sammeln
Jetzt verschenken
Alle Infos zum eBook verschenken
72,95 €
inkl. MwSt.
Sofort per Download lieferbar
Alle Infos zum eBook verschenken
36 °P sammeln
- Format: PDF
- Merkliste
- Auf die Merkliste
- Bewerten Bewerten
- Teilen
- Produkt teilen
- Produkterinnerung
- Produkterinnerung

Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei
bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
Hier können Sie sich einloggen
Hier können Sie sich einloggen
Sie sind bereits eingeloggt. Klicken Sie auf 2. tolino select Abo, um fortzufahren.

Bitte loggen Sie sich zunächst in Ihr Kundenkonto ein oder registrieren Sie sich bei bücher.de, um das eBook-Abo tolino select nutzen zu können.
This book gives an overview of the telecommunications markets and the regulatory environment in Germany. It also contains four case studies showing how firms in Germany use telecommunications for their corporate strategy. It is based on work done for an international study.
- Geräte: PC
- ohne Kopierschutz
- eBook Hilfe
- Größe: 20.05MB
Andere Kunden interessierten sich auch für
The Future of Telecommunications Industries (eBook, PDF)40,95 €
Paul J. J. WelfensTelekommunikationswirtschaft (eBook, PDF)42,99 €
Forschung und Entwicklung für die Telekommunikation - Internationaler Vergleich mit zehn Ländern - (eBook, PDF)42,99 €
Innovation Networks (eBook, PDF)72,95 €
Friedrich SchwandtInternationale Telekommunikation (eBook, PDF)42,99 €
Die Diffusion von Innovationen in der Telekommunikation (eBook, PDF)42,99 €
Jörn KruseLizenzierung und Wettbewerb im Mobilfunk (eBook, PDF)42,99 €-
-
-
This book gives an overview of the telecommunications markets and the regulatory environment in Germany. It also contains four case studies showing how firms in Germany use telecommunications for their corporate strategy. It is based on work done for an international study.
Dieser Download kann aus rechtlichen Gründen nur mit Rechnungsadresse in A, B, BG, CY, CZ, D, DK, EW, E, FIN, F, GR, HR, H, IRL, I, LT, L, LR, M, NL, PL, P, R, S, SLO, SK ausgeliefert werden.
Produktdetails
- Produktdetails
- Verlag: Springer Berlin Heidelberg
- Seitenzahl: 198
- Erscheinungstermin: 6. Dezember 2012
- Englisch
- ISBN-13: 9783642755569
- Artikelnr.: 53095196
- Verlag: Springer Berlin Heidelberg
- Seitenzahl: 198
- Erscheinungstermin: 6. Dezember 2012
- Englisch
- ISBN-13: 9783642755569
- Artikelnr.: 53095196
- Herstellerkennzeichnung Die Herstellerinformationen sind derzeit nicht verfügbar.
1 Introduction.- 1.1 Background of the Book.- 1.2 A Few Remarks on Methodology.- 2 The Institutional Framework.- 2.1 The German PTT.- 2.2 The Amount of Regulation in the Various Submarkets of Telecommunications.- Appendix: Tariff Harmonization.- 3 The Debate on Telecommunications Policy Since the Middle of the Seventies.- 3.1 The Policy Debate Leading up to the Report of the Government Commission for Telecommunications.- 3.2 The Academic Discussion Before the Establishment of the Government Commission.- 3.3 The Report of the Government Commission for Telecommunications ("WITTE-Commission").- 3.4 The Concept of the Federal Government for Restructuring the Telecommunications Market and the DBP and the Final Bill.- 3.5 Some European Aspects.- 4 The Telecommunications Industry in Germany.- 4.1 Macroeconomic Aspects.- 4.2 Networks.- 4.3 Services.- 4.4 Hardware.- 4.5 Software.- 4.6 Example: Cellular Radio.- 4.7 Conclusions.- 5 Case Studies.- 5.1 Commerzbank AG.- 5.2 Daimler-Benz AG.- 5.3 Nino AG.- 5.4 Nixdorf Computer AG.- 6 Conclusions and Perspectives.- 6.1 The Corporate Use of Private Networks in Germany.- 6.2 How Do Firms Use Telematics? Organisation of the Next Two Sections.- 6.3 How Do Firms Use Telematics? The Value Chain.- 6.4 How Do Firms Use Telematics? Transforming the Product.- 6.5 The Widening of Markets.- 6.6 Conclusions.
1 Introduction.- 1.1 Background of the Book.- 1.2 A Few Remarks on Methodology.- 2 The Institutional Framework.- 2.1 The German PTT.- 2.2 The Amount of Regulation in the Various Submarkets of Telecommunications.- Appendix: Tariff Harmonization.- 3 The Debate on Telecommunications Policy Since the Middle of the Seventies.- 3.1 The Policy Debate Leading up to the Report of the Government Commission for Telecommunications.- 3.2 The Academic Discussion Before the Establishment of the Government Commission.- 3.3 The Report of the Government Commission for Telecommunications ("WITTE-Commission").- 3.4 The Concept of the Federal Government for Restructuring the Telecommunications Market and the DBP and the Final Bill.- 3.5 Some European Aspects.- 4 The Telecommunications Industry in Germany.- 4.1 Macroeconomic Aspects.- 4.2 Networks.- 4.3 Services.- 4.4 Hardware.- 4.5 Software.- 4.6 Example: Cellular Radio.- 4.7 Conclusions.- 5 Case Studies.- 5.1 Commerzbank AG.- 5.2 Daimler-Benz AG.- 5.3 Nino AG.- 5.4 Nixdorf Computer AG.- 6 Conclusions and Perspectives.- 6.1 The Corporate Use of Private Networks in Germany.- 6.2 How Do Firms Use Telematics? Organisation of the Next Two Sections.- 6.3 How Do Firms Use Telematics? The Value Chain.- 6.4 How Do Firms Use Telematics? Transforming the Product.- 6.5 The Widening of Markets.- 6.6 Conclusions.







